محل لوگو

دانلود کتاب سقوط یک بهشت اثر اندرو اسکات کوپر


دانلود کتاب سقوط یک بهشت اثر اندرو اسکات کوپر

نوع فایل : pdf

تعداد صفحات نسخه فارسی: 371 صفحه

تعداد صفحات نسخه انگلیسی : 589 صفحه

زبان : فارسی و انگلیسی

کتاب The Fall of Heaven "سقوط یک بهشت"، کتابی است که نوشته یک تاریخ شناس برجسته آمریکایی Andrew Scott Cooper می باشد و مدتی پیش در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.
در این کتاب خواندنی، نویسنده برای اولین بار در تاریخ #آمریکا اظهار می کند که اگر #محمدرضا_شاه_پهلوی و حکومت او همچنان بر سر کار بود، امروزه #دنیا_محل_امنی برای زندگی بود و خبری از تروریسم در جهان نبود.

در این کتاب نویسنده با مدرک ثابت می کند که چگونه #آمریکا و #اروپا نقش مستقیمی در سرنگون کردن محمدرضا شاه و روی کار آوردن #خمینی و حکومت او، جمهوری اسلامی، داشتند. در این کتاب توضیح داده می شود که چگونه ایران با سرعتی بالاتر از کشور ژاپن در حال رشد و پیشرفت بود و چگونه محمدرضا شاه شبانه روز برای آبادانی ایران می کوشید.

در پایان نویسنده از سالهای آخر شاه در ایران می گوید و شرح می دهد که چگونه رسانه های غربی به ترور شخصیت او می پرداختند و او را دیکتاتور و ناقض حقوق بشر، شکنجه گر و جنایتکار معرفی می کردند در حالی که همه این تبلیغات دروغ بود و شاه حتا حاضر نشد برای حفظ سلطنت خود از نیروی نظامی قوی که داشت بر علیه ملتش استفاده کند و خون ملتش بریزد


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2193

برچسب های مهم

ارائه کننده برترین فایل ها و کتب آموزشی و دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما